بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

اعترافات مخوف

۲۸ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۴۵
نویسنده : کازی وه

وقتی هیژده سالم بود دفترهای خاطرات، دلنوشته و شعرهام را سوزاندم. همه اون چیزهایی که فکر می‌کردم من را به گذشته ربط می‌دهند، آزارم می‌دهند و باعث و بانی این گرفتاری‌ها و دردها و غم‌هایند را انداختم توی منقل، کمی آتش زنه و بعد نشستم سوختنشان را تماشا کردم. با اینکه خواهر عزیزم، این دردانه در همه حال آویزان به من که اگر خواهر من نمی‌شد به احتمال قریب به یقین زاییدنش قسمت من بود با دلقک بازی‌هایش نگذاشت دود شدن و پودر شدن و خاکستر شدنشان را با تمرکز و با همه وجود حس کنم.

سوزاندمشان چون فکر می‌کردم بعدش لابد یک راه جدید باز می‌شود. گذشته دست از سرم برمی‌دارد و سبزها گل خرزهره می‌دهند و آفتاب از کون من طلوع خواهد کرد. اما تاثیری که نداشت هیچ حتی گاهی دلتنگشان می‌شوم. دلتنگ شر و ورهایم و فکر می‌کنم سن که رسید به ۵۰ فشار میاد به چندجا و بیشتر دلم می‌خواهد داشته باشمشان و بفهمم دنیا دست کی بوده و من کی بودم و از کجا به اینجا رسیدم. 

حالا هم دلم تنگ شده و هم چون از هفته پیش خیلی نیمه پر لیوان را بچسب شده‌ام می‌گویم عوضش تونستی از چیزی که دوست داری دل بکنی تا حالت بهتر شود. چون امید به تغییر داشتی. حالا درست است خیلی اشتباه زدی و جای اینکه بروی ظرف‌ها را بشویی لیوان‌ها را شکستی که کارت کمتر بشه و بعدش که تشنت شد مثل خر در گل ماندی، اما فهمیدی با رها کردن نمی‌میری. بله دوستان عزیزم آدمیزاد نه با رها کردن و نه با از دست دادن نمی‌میرد. نه تا آن زمان که یک نفر را ته وجودش دارد. هر چند که انگار با دست جلوی دهان آن یک نفر را گرفته باشند. همین که با آن صدای ضعیف و خفه بگوید امید. می‌دانی حالا حالاها نخواهی مرد.

آدمیزاد نه با رها کردن و نه با از دست دادن نمی‌میرد

واقعا درسته

دنبال شدی ممنون میشم دنبال کنی
آدمیزاد اهل عادت کردن است به همه چیز عادت میکند به حرف زور و ترافیک صبح به آلودگی محیط زندگیش این تغییر سخت است انقلاب کردن عزم راسخ میخواهد
منم یه بار تمام نقاشی های عزیزم رو ریز ریز کردم. تمام طرح هایی رو که ساعت ها براشون دود چراغ خورده بودم و از چشمها و دستام کار کشیدم، جرواجر کردم و ریختم سطل آشغال. دقیقا به همین دلیل که میخواستم یه شروع تازه داشته باشم و از اول، راهم رو از سر بگیرم. اما خب واقعا نتیجه خاصی جز دلتنگی در بر نداشت
فکر نمیکنم راه اشتباهی باشه اما روش خوبی برای شروع کردن نیست. میندازی دور و پشت سرت رو که نگاه میکنی میبینی کار الکی کردی بدبختیات از جای دیگه بوده.
من هم بارها خواستم بسوزانمشان ولی دلم نیامد حالا نگهشان داشتم تا دخترکم که بزرگ شد بفهمد که می فهمم عشق یعنی چه و عاشقی را خوب بلد بوده ام و درکش می کنم و اگر منع و نصیحتی هست بی دلیل نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی