بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

در میان رابطه ها؛ ابراز علاقه!

۱ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۱۰
نویسنده : کازی وه

ازش خوشت میاد؟ خب بهش بگو. دوستش داری؟ خب برو بگو! دختر و پسر هم نداره. چیه نشستی یه گوشه یا عکس هاش رو لایک میکنی یا آآآهِ ممتد می کشی یا اشک می ریزی و خیال پردازی میکنی که اگه میشد و کاش میشد و یار نظری به ما نکرد. برو بهش بگو! نمیگم برو بگو عاشقتم و میمیرم برات و میبینمت غش و ضعف میرم. بگو آقای فلان، خانم بهمان من از شما خوشم میاد. آقای، خانم چیز دوست دارم باهاتون بیشتر آشنا بشم، بریم یه شب شام بیرون؟ یه مدت باهم بیشتر حرف بزنیم؟. یا میگه باشه، که خب خیلی هم خوبه! یا میگه برو به درک که بازهم خیلی بهتر از نشستن یه گوشه و زانوی بی عرضگی بغل کردنه، چون اگه بگه نه یا حتی اگه چهارتا فحشم بذاره روش یک هفته ازش بدت میاد، اما اگه نگی تا ماه ها و شاید سال ها درگیرش باشی.

بیایید انقدر دنبال فانتزی نباشم، میزانسن و سکانس های رویاییِ شروع عشق دو طرفه، فقط مال انیمیشن و فیلمه. اینکه پسرها بیان جلو و دخترها ناز کنن، کشیده آبدار بزنن و سرخ و سفید بشن هم مال زمانه ای که آدم ها سال تا سال همدیگر رو جز تو صف نانوایی و کوپن و قندنمیدیدند. مال زمانه ای که برداشتن پشت لب دخترها مساوی رفتن آبروی ایل و طایفه بود. حالا که سال ها از اون روزهای ترسناک گذشته به نظرتون کفر نیست که ما هنوز هم مثل اون ها رفتار کنیم؟ برید، جرات کنید به طرفتون حرف دلتون رو بزنید چون اگه شما این کار رو نکنید بالاخره یه نفر با دل و جرات تر پیدا میشه و جای شما این کار رو میکنه. دختر و پسرهم نداره!

پی نوشت: از این به بعد راجع به رابطه ها خیلی حرف داریم باهم. خیلی ؛)

من منتظر حرف های بدی هستم :)
:)
قبول دارم..
اما ابراز علاقه ی دختر به پسر هنوووز هم وجهه ی خوبی نداره..
و خلاف این عرف عمل کردن آسون نیست..

چون قانون میبینیدش، عرف و هنجار میبینیمش.
نگفتم پبشنهاد ازدواج بده. گفتم خودش رو نشون بده و حرف بزنه و ارتباط بگیره.
خانم الف جان، بعضی از دخترها از کسی خوششون میاد که یکبار هم متوجه اون ها نشده و با این حال حاضر نیستن دو تا قدم برن جلوتر!
بیایید باهم مطمئن باشیم که اگر برای خودمون یه کاری نکنیم، هنووووز که هیچی، پنجاه سال آینده هم زوده!
بلی کاملا موافقم باهاتون :)
الان ازین قبیل دردا برا دخترا کم نیست..
درد که نه! بیشتر از شبیه خودزدنیه این یکیش. به هر حال، از ماست که برماست :)
میدونید
یه بخشیش هم برمیگرده به ترس از آینده
از روزی که یه اختلاف تو زندگی پیش بیاد و خود پسر یا خانواده ش ابراز علاقه ی دختر رو بکوبن به سرش که آره! تو اومدی و گفتی و فلان..
اما باز هم
تا برخلاف این عادات رفتار نشه وضع همینه..
بحث ازدواج نیست اصلا. بحث برقراری ارتباطه. ما چه دختر و چه پسر خیلی وقت ها نمیدونیم چی میخوایم و حتی اگر بدونیم نمیدونیم چطور باید بخوایم. ابراز علاقه هم برمیگرده به موقعیت و طرز فکر و شناخت آدم ها. گاهی همین که بگی دوست دارم باتون آشنا شم کافیه! گاهی هم انقدر جا هست که بری صاف تو چشماش نگاه کنی و بگی دوستش داری.
من باور دارم به بخش بزرگی از مشکلات دخترها به خاطر تفکر خودشونه. ما هم خودمون رو قربانی سنت و رسم و رسوم میدونیم، هم اگر بخوایم روراست باشیم، از فانتزی لذت میبریم.
امان از این فانتزی ها !
امان..!
دقیقاً حرف حساب منم همینه؛ طرف این‌قدر نمیگه و نمیگه و نمیگه که آخرش یکی میگه و مرغ/خروس از قفس می‌پره؛ این موضوع در مورد خود رابطه هم هستا؛ وقتی توی یه رابطه‌ای (حتی به صورت ازدواج) قرار داری، با طرفت بدرفتاری کنی یا درکش نکنی یا براش وقت نذاری یا از همه اینا بدتر بهش محبت نکنی، بالاخره یه نفر پیدا می‌شه که همه اینا رو با قید مثبت انجام بده؛ طرف آدمه، درخت که نیست نتونه حرکت کنه، اگه تو نتونی حالشو خوب کنی، جذب کسی می‌شه که می‌تونه؛
اینم بگم که «She» منم نه به این مستقیمی اما غیرمستقیم بهم فهموند که «آره و اینا» و منم معطل نکردم؛ ببخشید پُر حرفی کردم...
مرسی ازت که گفتی اینارو. به نظر من she بهترین کار رو کرده و سوال من از تو اینه که آیا تا این لحظه فکر کردی که اون خودش رو به تو تحمیل کرده و درست نیست که دختر پا پیش بذاره؟
به نظر من دلیل اصلیش اینه که آدم احساس میکنه اگه بره و همین ابراز علاقه ساده رو بکنه و جواب منفی بشنوه، اتفاق خیلی وحشتناکی قراره بیفته
درسته که تو این مواقع و مقابل کسی که ازش خوشت اومده، آدم خیلی آسیب پذیر میشه ولی واقعا اونقدرام وحشتناک نیست!
آدم چند بار جواب منفی بشنوه آب بندی میشه میفهمه خبری نیست :)))
در هر صورت هیچ حسی مثل حسرت و پشیمونی بد نیست...
آب بندی رو خوب اومدین :)))
منم موافقم حسرت دوا نداره :)
ضمنا منتظر ادامه سلسله مباحث رابطه ها هستیم! :))

وبلاگ باحالی دارید!
نمیگم‌دختر نباید ابراز علاقه کنه ولی خیلی خیلی باید محتاط باشه. از نظر روانی هم مردا به زنی که به دست آوردنش سخت تره بییشتر جذب میشن و اگر زنی خیلی راحت و زود ابراز علاقه کنه، مثل معمایی که خیلی زود حل شده کنار گذاشته میشه. 
به نظرم دخترا باید غرورشون رو حفظ کنن و مستقیما ابراز علاقه نکنن تا وقتی که از طرفشون کاملا مطمىن شن. اصلا هم سنتی فکر نمیکنم!
من ک نمیتونم چنین کاری کنم :((
:)

شجاعت عالی!
من جسارت در این مورد را ستایش میکنم!

اما دیگر هیچ جسارتی نمیخواهم
میدانی
وقتی آمد
دردسر شد!
نفهمیدم چی شد توکا :/
در مورد پسرها شاید ولی در مورد دخترها باز هم حرفتون بکم فانتزیه و خوب روش فکر نکردین
اینجوری بگم که نظر سوگند حرف بسیار پُخته ایه
پاسخ شما در پست بعدیست آقا نیما :)
اعتماد به نفس رو چه کنند؟!
اعتماد به نفسم با اقدامه که حل میشه، تالاپی از آسمون که نمیوفته برای آدم آووکادو جان ما :)
چی بگم والا !
عصن حرفی نمیمونه ...
مگه میشه حرفی نمونه دختر :)
:) مشکلی نیست

منظورم این بود که
با اینکه جسارت را دوست داشتم
اما جسور بودنش برایم دردسر شد...
;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی