بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

Also delete for...

۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۳:۱۱
نویسنده : کازی وه

هر چی فکر میکنم نمی‌فهمم که چرا یک نفر باید علاوه بر پاک کردن پیام‌های خودش، تیک گزینه برای طرف مقابل هم پاک کن رو توی تلگرام بزنه. پاول دوروف در دفاع از این آپشن گفته باید به آدم‌ها فرصت بدیم گذشته‌شون رو فراموش کنند. اما این فیلسوف ارزنده به این فکر نکرده که شاید ما (طرف مقابل) همچنان نیاز به یادآوردن ماجرایی، دیالوگی، گفتگویی، خاطره‌ای، ابراز عشق و علاقه‌ای از لای همین پیام‌ها داشته باشیم. من هنوزم از کاری که سینا کرده شوکه‌ام. به خودت میای و میبینی دوستی که داشتی رفته و علاوه بر سهم خودش، سهم تو رو هم از خاطراتتون برده. این تیکه آزاردهنده‌ایه که احتمالا دوروف بهش بها نداده. چون لابد خودش آدم گذاشتن و رفتن بوده. شایدم با این کار خواسته انتقام همه روزهایی که کسی رفته و اون رو به راحتی فراموش کرده رو بگیره. کی می‌دونه؟

یه بار چتشو باز می‌کنی میبینی هر چی عکس و ویس ازش داشتی که دلتنگیتو باهاش رفع میکردی رفته و به جاش فقط یه نوشته اون وسط مونده که no messages here yet...
ای زهر مار خب :/
دلم واسه همچین لاشعوری تنگ نمیشه. اما خب آهنگا حیف بودن!
ولی یه پوشه ای تو گوشیت هست که تمام عکسایی که تو تلگرام باز کردی، دِش ذخیره میشه. اما امان از دیالوگهایی که رد و بدل شده و دیگه اثری ازشون نمونده....
من حافظه‌م زیاد خوب نیست. گاهی فکر می‌کنم یارو چی بم گفت؟ میرم میخونم یادم میاد. حالا همونم نداریم دیگه.
ولی من خیلی خوشحالم که این اپشن بود. 
ولی اگه چت منو پاک کردی گردنتو میزنم. چون هنوز اون فایل آناتومی که فرستادی رو باز نکردم!
شاید برای پاول هم اتفاق افتاده باشه . 
به نظر من که بیشتر خواسته ژست فیلسوفانه بگیره. من خودمم بیشتر وقتا یه حرفایی میزنم که نه برام اتفاق افتاده و نه تا قبل از اون بهشون فکر کردم. صرفا جهت خالی نماندن عریضه
واقعا یه نظر سنجی از این همه کاربر بکنین لامصبا، زشته
چن وخ دیگه یهو صب بیدار میشی میبینی کادو هاشم پاک شده از تو اتاقت مثلا :| 
نداشتن حق انتخاب در عصر پساتکنولوژی!
مسئله اینجاست که باید به آدم‌ها فرصت بدیم گذشته‌ی خودشون رو‌ پاک کنن، اونم از ذهن خودشون. نه گذشته‌ی تو رو!
دقیقا! پاک میکنی مال خودتو پاک کن. چیکار به مال مردم داری؟
حالا گزینه ی آرشیو گذاشته.من استفاده نکردم ولی فکر کنم واسه ذخیره ی چت خوب باشه.
دوروف هم مثل من آدم پاک کردن رد پاها بوده.
پس به نفع خیلی‌ها شده.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی