بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

نمی‌دانم هنوز تصمیم نگرفتم

۶ آذر ۹۶ ، ۲۳:۰۲
نویسنده : کازی وه

اگر الان دو میلیون توی جیبم داشتم حاضر بودم ۷۰۰ تومن بدهم موهام را رنگ کنم؟ اگر ۷۰۰ تومن داشتم چی؟ ۸۵۰ چی؟ کدام دردش کمتر است؟ اگر نه، به خاطر این است که بعدش باید کاسه گدایی دستم بگیرم یا چون نمی‌خواهم اصولم را زیر پا بگذارم؟ 

صد تومن بده رنگش رو بخر خودت رنگ کن :| هفتصد تومن چه خبره؟
بالیاژه آخه. من که بلد نیستم :( اصلا دحتر باید مو مشکی باشه. مو فقط نچرال!
مو رنگ کردن 700 تومن هزینه داره؟! ریلی؟ کم آخرین بار که رفتم سلمونی گفت 12 هزارتومن بده. الآن بعد از گذشت دو ماه با اینکه موهام تا دماغم رسیدن دوبه‌شک هستم که برم کوتاهشون کنم یا نه. : |
منم دو سه سالی یه بار میرم مو کوتاه میکنم اما ۵۰ ۶۰ تومن. دفعه دیگه میرم سلمونی مثل اینکه بهتره.
در راستای کامنت آقاگل: می‌تونی اون پول رو بدی به ما، جای بهتری از مو برای خرج کردنش بلدیم :))
شما زحمت نکش خودم بلدم.
واقعا هفتصد تومن؟ O-o
متاسفانه. 
من عمرا 700 بدم بابت رنگ کردن موهام 

منم تا حالا ندادم. اما این مدل و آریشگری که من پیدا کردم واقعا ارزش یک بار -تاکید میکنم یکبار- امتحان کردن رو داره.
فکر می کنم دردش به میزان پول باقی مونده تو جیب ربطی نداره. به شوق و انگیزه ات برای رنگ کردن و البته اصول و نظام ارزشیت مربوطه :)
کسی نیستم که سالی یه بار یا شاید حتی پنج سالی یه بار پول زیادی خرج آرایشگاه بکنم اما این بار و اتفاقا اولین باره که خیلی دلم می‌خواد قیافم عوض بشه و از اونی که همیشه توی آیینه میبینم خیلی فاصله بگیرم. تغییر کردن و مدام در تغییر بودنو دوست دارم و پوست انداختن جزو اصولمه. نمیدونم با اغماض میتونم اینم جزئشون بدونم یا نه. اما خب با این پول کارای دیگه هم می‌تونم بکنم که برام مهمتر و لازم‌تره ولی شاید قضیه همون شور و شوقیه که گفتی.
700 تومان خیلی زیاد نیست واسه رنگ کردن مو؟
من ترجیح میدم خرابکاری کنم ولی خودم رنگ کنم :)))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی