بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

۲۲

۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۶:۳۸
نویسنده : کازی وه

هر جا که تلاش می‌کنم خودم نباشم، دقیقاً همونجا خودمم. بیشتر از همیشه.

باید پارو نزد وا داد باید دل رو به دریا داد
دل من یه روز به دریا زد و رفت...
برعکسشو انجام بده
قاطی پاطی شده همه چی
پس خودت باش همیشه
یه وقتا نمیشه
من برعکسم گند میزنم :|
برعکسش که خوبه
میگفت از دروغ غافل نشید، هیچ چیز به اندازه دروغ واقعیت نداره..
هیچ؟ چقدر از قید بدم میاد.
منم تقریبا  امروز درگیر همچین موضوعی بودم..
من هروقت میخام خودم باشم خودم نیستم این چجوریه اخه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی