بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

بی‌شعوری!

۱۷ فروردين ۹۶ ، ۰۳:۳۷
نویسنده : کازی وه

دو رأس چلاندنی در فامیل داریم که تا بهشون می‌رسم پرتشون می‌کنم هوا و اونا هم غش‌غش می‌خندن و منم ریسه میرم و بقیه هم شاد و خرسند لبخند می‌زنن. حالا اون بچه زبون نداره که بگه نکن! من بیشعورم که این کار رو می‌کنم! آقا و خانم والدین و باقی بزرگ‌ترها شما چرا با سنگ نمی‌زنید تو سر من که بچه رو ننداز هوا، خون تو مغزش لخته می‌شه، سکته می‌کنه، می‌میره؟ها؟ بی‌شعور من کیه؟

شما که میدونی چرا میندازی هوا؟
تازه فهمیدم!
جالبه که بچهه هم هرهر می‌خنده :))
ما یکی داریم وقتی میبریمش بالا چشماشو گشاد میکنه، خودشو سفت میگیره و میگه اووووو. میترسه :))))))
کودک آزاری 
کودک دوست‌ داری
اعصاب نداری خو چی بگن بنده خدا ها خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی