بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

چلاندنی ها (18)

۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۹
نویسنده : کازی وه

- اینا هم باغچشون قُربه داره!

+ منظورت گربه س؟

- قربه دیگه.

+ گربه!

- قربه!

+ گرررربه!

- قرررربه!

+ بگو گل

- گل

+ بگو گرگ

- گرگ

+ بگو گربه

- قربه!

+ گگگگ ربه!

یه نفس عمیق میکشد، به قُربه توی باغچه نگاه میکند و میگوید- پیشی اصن!

اون شب منم همین بحث رو سر «عقیق» و «هقیق» با یه چلاندنی داشتم :))
هقیق درسته :))
والا، پیشی به این راحتی :))
میو میو اصن!
ای جانم :)))

خواهر من به قرآن میگه قرهان! :/
اون یکی خواهرمم به چوب میگه شوب :/
:))
خیلیم شیرینه! دهنتو کج نکن!
پسرخاله ما به آب پرتغال میگه آب پکولال! نمیدونم چه ربطی داره! ولی میگه. 
حالا بهش همینجوری یاد دادم. بخش بخش میگه: آب پر ته غال!=آب پکولال! :/


ر و ت و غ رو نمیتونه پشت هم تلفظ کنه بنده خدا :)
یک نمونه دیگه هم دیشب به دختر عمه ام میگم پیشی چی میگه؟ میو میو هاپو چی میگه؟ هاپ هاپ جوجو چی میگه جیک جیک
حالا بهش میگم گاوی چی میگه میگه گاو گاو! 

عزیییزم :)))
من بیشتر برعکسش رو دیدم و شنیدم :)
اون بگه گربه و من بگم قربه مثلا؟
ول نمیکنن که:|
مورد داشتیم اکرم خانوم رو میگفته اکبر خانوم:))))) چه اصراری دارن خب:)))
من با همین سماجتشون حال میکنم ؛)
نه مثلا ق رو گ تلفظ کنند
به قرآن میگن گُرآن
با قوری گل قرمزی باید تمرین کنه؛ گرگ و گل جواب نمیده!
الهیییی از همین جا ک فک میکنم خعلی گوگول و شیرین میاد
بخوریش اصن!
اون نخورت!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی