بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

عاق والدین و طردشدن از خانه و این‌ها

۱ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۰
نویسنده : کازی وه

یک قصه نوشته‌ام درباره پدرها و دخترهایشان که مطمئنم اگر یک روزی به دست بابا برسد قطعاَ از ارث محرومم خواهدکرد!

بسی کنجکاو شدم ک بخونمش :/
حالا ببینم میشه منتشرش کرد یا خیر
ممکنه حتی بدن قانون کلت روت اجرا کننا!

خداروشکر دختر تو نیستم
حس میکنم باید بخونمش!!!
همه همین حسو دارن!
بیا خصوصی به خودم بگو ببینم اگه دختر من بودی از ارث محرومت می‌کردم یا نه؟
حالا بعدا برات میفرستم پیش بینی کن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی