بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

دشمن خودی

۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۶
نویسنده : کازی وه

در هنگام وقوع پدیده اخلاق‌سگی، همه تلاشم را می‌کنم تا کمترین آسیب را به دیگران بزنم. اینجور وقت‌ها می‌شود من را زیر پتو در حالیکه یک بسته شکلات تلخ را یکجا بلعیده ام با دو بطری شیرکاکائو و سه بسته خالی آدامس بادکنکی پیداکرد. شبیه جوجه تیغی ای که تیغ‌هایش را جای پرتاب به بدن خودش فروکرده است.

منم وقتی عصبی میشم میخورم ، هر چی که دم دستم باشه رو :{
در و دیوار؟ کتاب؟ مامان و بابا؟
من ترجیح میدم آسیب بزنم به دیگران.
معمولا عاجزم
کروکودیل :پی
در این مواقع باید یک اتاق خالی پیدا کرد!
بعدش باید چه کار کرد؟
به ما که رحم می‌کنی؟ آره؟ :|
تیغام نهصد کیلومتر برد نداره دیهه!
الان شکلات تلخ و بطری شیر کاکائو حکم تیغ برا جوجه تیغی داره؟؟؟
پدیده اخلاق سگیتونم با کلاسه ها!

قرارنیست همه هرچی دم دستشونه بشکنن یا دعوا راه بندازن.
من اینجور وقت ها نون خامه ای استفاده میکنم ;)
فکرکنم شیش ماهی میشه نخوردم. خیلی دوست دارم :دی
من عصبی که میشم، یا فیلم میبینم یا کتاب میخونم.
بیا آقاگل تحویل بگیر :))
ملت چه با کلاس عصبانی میشن.
من عصبی نمیشم اگر هم بشم به خاطر خلق درون گرایی میزنم به کوه و دشت چنتا سنگ پرت میکنم و دوتا داد!

...:: بخاری ::... درود... مطلب برای دخترها، و دور و بری هایشان شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی