بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

در جستجوی دوست

۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۶
نویسنده : کازی وه

گفته بودم که تصمیم به ساختن رابطه های تازه گرفته ام؟

حالا سه تا آدم پیدا کرده ام که علی‌رغم تفاوت هایمان می‌توانیم ساعت ها باهم گپ بزنیم. 

می‌توانیم ساعت ها معمولی‌ترین و سخیف‌ترین حرف های ممکن را بزنیم و بعدش از سینما و کتاب و کامپیوتر و ورزش و رویاها و دغدغه هایمان بگوییم. 

سه تا آدم پیدا کرده‌ام که با هر کدامشان کلی هم‌پوشانی دارم. اما این باعث شادی ام نیست. چیزی که باعث می‌شود دلم بخواهد دست هایم را آن‌قدر تکان بدهم تا شاید تبدیل به بال شوند این است که به طور اتفاقی سه تا آدم پیدا کرده ام که حرف هایم را می‌فهمند و حرف هایشان را می‌فهمم. فقط همین!

باید از آدم های تازه زندگیم بنویسم. جهت ثبت در تاریخ!

خوبه ولی هیچکدوم دوستان قدیم نمیشن همیشه برای من یه شک و دو دلی بوده و الان سخته که با کسی وارد رابطه جدید بشم
من خیلی وقته که موقعیت پیدا کردن آدمها و دوست های جدید توی زندگیم رو ندارم ...خیلی بده...
خوش بحالتان.
کاش گیر ماهم بیاید.

گیر اومدنی نیست. بایستی بجویی!
منم  دو تا دارم و تلاش میکنم بیشتر بشن
گاهی وقتا این دست حرکات زیربنایی واجبن هر چند عملی کردنشون سخته؛ خوبه که قدم توی این مسیر گذاشتی...
خیلی خوبه اگر بیش از حد تو فکر هم نریم و رابطه ها تیره و تار نشه ...
خوش بحالت! .. سه تا "آدم" ..
اینطور که تو گفتی که زهرمارم شد :))
:)تغییرات گاهی خوبن

آدم باید هر از گاهی رابطه های جدیدو کلید بزنه. البته شاید باعث شه قدیمیا کمرنگ شن. ولی رابطه های جدید آدمو احیا میکنه انگار.
خیلی خوشبختی که آدم هایی رو پیدا کردی که میفهمنت....خیلی
چقدر خو منم دنبال دوستای جدید هستم و یکی دوتایی پیدا کردم
منم دنبال اضافه کردن آدم های جدید به زندگیمم . بیان دوستای خوبی داده بهم تا به اینحا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی