بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

نه فقط مال کارتونا نیست! نیست! نییییست!

۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۷
نویسنده : کازی وه

طول به طول هم دراز کشیده بودیم وسط پذیرایی و یک مستند کسل کننده و رخوت انگیز درباره لاک پشت ها می‌دیدیم. با چاشنی خمیازه های پیازی سالاد ظهر! 

ناغافل پرسیدم: "تو حرف های لاک پشتارو می‌فهمی؟"

بی حوصله گفت: "مگه لاک پشتا حرف می‌زنن؟"

گفتم: "اگه بزنن. تو زبونشونو می‌فهمی؟ اصلاَ تاحالا با یه لاک پشت حرف زدی؟"

گفت: "نه! که چی بشه؟"

گفتم: "همم... آخه میگن بچه ها زبون حیوونارو میفهمن!"

گفت: "چرت و پرته بابا!"

انگار دید سکوتم خیلی مرگبار است. چرخید سمتم و گفت: " این چیزا فقط مال تو کارتوناست. با واقعیت مواجه شو!"

خواستم بگویم نه نیست. من می‌فهمیدم. هنوزهم گاهی تمرین می‌کنم که زبانشان یادم نرود. که خب‌. نگفتم...

#چلاندنی واقعیت گرا

عجب از این گودزیلاهای چلاندنی :)

چرتوپرته انگار ورد زبونشونه :))
جنس خوب میزنیا،
بگو چی میزنی، منم بزنم با گل و طبیعت و اینا صوبت کنم 
:)))
شَنِلی میخورم.
فقط شَنِلی
ویوا شنلی :)))
قلم شیرینی داری...
شمام لطف داری :)
چاشنی خمیازه های پیازی سالاد ظهر! 

یه بوی بدی پیچید تو ذهنم :))))
واقعیت بوی پیازه بوده 
:))))
ما اون نسلی هستیم ک کارتونشون یه بچه بود که همصحبتش و صمیمی ترین دوستش یه دایناسور صورتی چش قشنگ بود :| بچه های الان واقع گرا ترن :))
رئالیستِ دو آتیشه ست !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی