بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

3 سال بعد

۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۴۷
نویسنده : کازی وه

آقای روحانی خرداد 92 فرمودند: من نخواهم گذاشت ماموری بی نام و نشان از کسی سوال کند، دختران جامعه ما خود حافظ حجاب و عفاف هستند.

اما

سه سال بعد

.

.

.

در اردیبهشت 95 فرمودند: یک طرح هایی در کشور اجرا می شود که بخشی از آن مربوط به دولت می شود و بخشی از طرح ها نیز مربوط به دستگاه های دیگر مثل قوه قضائیه یا دیگر نیروهاست.

#دارم بلند فکر می کنم

حسن روحانی وعده و وعید گشت نامحسوس

واقعا دولت روحانی از خواسته های مردم عقبه
و قطعا رایش دچار ریزش شدیدی خواهد شد
ولی امیدوارم این ریزش انقدر زیاد نباشد که منجر به احمدی نژاد شود...

فکر کنم دیگه کم کم باید شبا کابوس احمدی نژاد رو ببینیم. اما جدا فکر نمی کنم کسایی که در راس قدرتند تایید صلاحیتش کنند. به اندازه کافی گند بالا آورد!
آقای روحانی هم فقط یه برجام گرفته دستش و میکنه تو چشم این و اون. زحمتی که توی این سه سال برای این کار کشیدن واقعا ستودنیه اما درست نیست حرف هاش رو در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی عوض کنه یا درست مثل روزهای قبل از انتخابات شعار بادهوا بده. یکمم احترام قائل باشه واسه کسایی که بهش رای دادن بد نیست.
من طرف روحانی نیستم، خیلی هم بهش نقد دارم، حتی اون سال هم بهش رای ندادم.
ولی اینجا - چه بخوایم چه نخوایم ایران- ماها محکومیم به انتخاب بین بد و بدتر.
تن و بدنم از تصور روی کار اومدن جلیلی و قالیباف(که متاسفانه ذاتشو خیلی خوب می‌شناسم) لرزه به تنم میفته.
موافقم مهشید. اما ازش انتظار داریم حداقل یه تلاشی بکنه واسه اینکه کمتر از این درگیری ذهن و هراس داشته باشیم. این طرح جدید جز کمتر شدن امنیت فردی و از بین رفتن حریم خصوصی چیزی نداره.
در جوابی که به سایه هیچ دادی/ روحانی بعنوان ریس جمهور دست و بالش بسته‌س
قبول دارم که زیاد در زمینه‌ی فرهنگی و سیاسی شعار می‌ده.
ولی کدخدامون دیکتاتوره :) 
به نظرم بیشتر از کدخدا از شعبون بی مخا میترسه!
همشون یکین، فقط یوزارسیف باید بیاد!
احتمالا یوزارسیف قرن 21 شبیه یوسف مصری ها نباشه :)
چقدر این حرف ها شبیه داستان قلعه حیوانات جرج اوروله.
شعارهایی که داده شد و به مرور زمان یا پاک شد یا ماهیتش عوض شد.
میترسم آخرش برسه به اینکه بعضی ها برابرترند!
من اون کتابو خیلی دوست دارم. اما هنوز تمومش نکردم. وقتی میخونم دلم میخواد بزنم زیر گریه :))
این یه چیز تکراریه نه؟
اینا حرف بزنن، ما باور کنیم، ما انتخاب کنیم، اینا یادشون بره، ما غر بزنیم، اینا توجهی نکنن و دوباره...
اصطلاحا ما هر دفعه پالون این خر رو عوض می کنیم، نه خودش رو. پس انتظار زیادی داریم ازشون.
آره یه سیکله. مردم فراموشکارن. مخصوصا مردم ایران که بیش از حد فراموشکارن و خیلی راحت هیجان زده میشن.
به این میگن سیاسی بازی...
چیز جدیدی نیست، احمدی نژاد هم میگفت آیا مشکل مملکت ما شکل موی جوونای ماست؟
این یعنی خط مشی پوپولیستی
حجت الاسلام امروز ابراز نگرانی هم کرده... بی شرف

درود دوستانِ جانِ دل

قرار شد اگه برگشتم آدرسم رو بده دوستان بذارن وبلاگشون

که باز منِ شوریده بخت رو پیدا و دنبال کنند :دی

من نویسنده ی وبلاگ چی کوگ مهسم ! پری بانو

ممنون میشم باز منو به اغوش بیان بازگردونید K

خط مشی یکیه روحانی و احمدی نژاد و .... نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی