بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

نقطه ته خط.

۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۵
نویسنده : کازی وه

اختتامیه جشنواره نویسندگی نقطه سرخط مصادف شد با روز باشکوه تولد من (دو نقطه ذوق مرگ). و هدیه خوبی که توی این روز گرفتم این بود که داستانم در این جشنواره برگزیده شد. و اگر بگویم تمام عید با خودم فکر می کردم که نوشته ام چقدر چرت بوده که منتشرش نکرده اند یا از شانس بد به دستشان نرسیده، دروغ نگفته ام. نگو بلا گرفته ها می خواستند سوپرایزم کنند(الکی) ولی اولش خوب دق مرگم کردند. دوست داشتید داستان را بخوانید روی نوشته آبی زیر با ظرافت خاصی کلیک کنید. عشقتان کشید همان زیرها نظر هم بدهید.

پنج منهای یک

خب حق داشتن انصافا
مبارکااا:)
لطف داری منصوره. مرسی :))
خیلی خوب بود :)

تبریـــــــــک!هم تولدتون هم برگزیده شدن داستانتون :)

لطف داری. ممنون :)
تولدت مبارک ;)
عیدت مبارک :)
هم تولدت مبارک هم برگزیده شدن :) ..
تشکر تشکر :))
تولدتون و برگزیده شدنتون مبارک :)

جفتش مرسی :)
هپی برثدی و اینا،
ایشالا همسن جنتی شی و تندرست و سالم جشن بگیری :))
نگو بدمست! من اصلا تحمل اون همه عمر باعزت رو ندارم. یه ده سال دیگه سرمو بذارم زمین بمیرم راضیم :)
ممنون :))
تولد بوده آیا ... مبار ک باشد
:) ممنون اسرا
کیکم بیار ممنون خالی نمیشه:|
تولد دیروز بود. کیکم خوردیم. تو هم که دیر رسیدی فقط ظرفا مونده که بشوری :))
الان کهفک میکنم میبینم مامانم صدام میکنه تا درودی دیگر بدرود:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی