بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

عینک

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۷
نویسنده : کازی وه

تلویزیون دیدن بدون عینک برای من، مثل تلویزیون دیدن شما با عینک من است. 

چقدر این جمله آشنا بود :))))
اینستاگرامم :))
درود
با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون
خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید 
در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.
پیروز و سربلند باشید
http://zonashop.ir/
چ سخخخخت من نفهمیدم معنیش چی میشه؟
با عینک نمره بالای دیگران تلویزیون نگاه کردی تاحالا؟
من بدون عینک همون حالی رو دارم که تو با عینک نمره بالا داری!
عجب...!

باید جالب باشه ولی... :)
فکر نمی کنم اینکه نزدیک 18 ساعت یه قاب مزاحم روی دماغ آدم باشه که گهداریم مجبوره هلش بده بالا چندان جالب باشه :))
شماره چشمت چنده مگه؟ :|
2.5!
تو این مورد مثل شما هستم...:-)
سلام همدرد:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی