بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

سوال های مخوف!

۱۸ دی ۹۴ ، ۰۲:۱۰
نویسنده : کازی وه

از خوشبختی من است که عاشق هرکس میشوم صدایش جادویی ست و انگار از توی حلق رادیو در آمده یا بدبختی آنها که صدای من شبیه جیغ گچ روی تخته سیاه است؟!

شاید به نظر خودت، صدات جیغه و به نظر اونا تو هم از توی حلق رادیو بیرون اومدی؟ ;)
شاید :دی
مگه عاشق چند نفر میشی :)))

من برعکسم ! از هر کی خوشم میاد جیغ جیغوئه :))
به هر حال در هر مقطعی آدم از یکی خوشش میاد دیگه :)))))
خخخخخخخخخخخ دقیقا توصیف قشنگی بود
:)
یه جورایی حرف من
ههه لااااااییییییییییییییک
بعله واقعا
بعد این رادیوی متحرک با آن صداش میگوید صدات خیلی دوست داشتنی است برایم بخند و حرف بزن! :|

دو حس دارم
اول اینکه مرا دلداری میدهد که احساس اندوه نکنم!
دوم هم که تمسخر! :(
خب اگه دوست داشته باشه مطمئنن صداتم دوست داره ؛)
نه دلداریه و نه تمسخر! دوست داشتنه!
احتمالا بدبختی آنها :)))

ولی خب همون حلق رادیوییه هم ممکنه شما رو از حلق رادیو بیرون اومده فرض کنه ، اصلا شاید شما اون و از حلق رادیو بیرون اومده فرض کردید :)))
فکر کنم باید صدامو بذارم :دی
نه هیچکدام ، فکر میکنم شما عاشق کسی میشوید که صدایش ار حلق رادیو در آمده باشد :) دی
آره خب! صدا مهمه :دی
عزیزم دیدت باید ب خودت خیلی بهتر از اینا باشه
بعله! حق با شماست :)
صدای منو نشنیدی بابا 😂😂😂
پس لازم شد یه مسابقه کی از همه بدصدا تره راه بندازیم تا نفر اول معلوم شه :)))
قالب نو مبارک :-)
مرسی عزیز :)
همونقد قابلیت مور مور کنندگی هم داره؟ خب بپرس شاید اینجوری نباشه :))) 
دیدمشون حتما :)))
صدایی مثه صدای وحید جلیلوند اوففف
خیلی از گوینده هارو به اسم نمیشناسم متاسفانه، اما ایشون آشنا میان! احتمالا از اون خوباس :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی