بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

نام اثر: عشق بازی با یار در نیمه شب :دی

حال طریقه مصرف:

شما می‌تونید به مدت دو هفته به جای معمولیش، از شیر شکلات و دسر شکلاتی و شیر دنت که هم غلیظ‌تر و همه خوشمزه تره وهم هزینش چند برابرتره استفاده کنید و بعد از دو هفته به خرید رفته و شیرکاکائو رقیق و معمولی و مورد علاقه خودتون رو خریداری کرده و متوجه می‌شین که هیچ‌کس علاقه‌ای به نوشیدن نداره و این شما هستید که صاحب یک بطری کامل از نوشیدنی محبوبتان به مدت سه روز و نصفی هستید!.

لازم به ذکر است که این روش را در خیلی از موارد مشابه می‌توان به کار گرفت و از شر خانواده‌ای که همه چیز را شریک می‌شوند خلاص شد!

واقعا این ابداعات باعث شده نصف یخچال مال من بشه :)) 
من همون بطری کافیمه نن جون کل یخچال ارزونی ملت :))
سلام خوشبختم :) 
عجب!!!! ولی یه سوال با دیدن صفحه اینستاگرامم از کجا فهمیدید وبلاگ دارم؟‌ :))
:دی
اقداماتتون برای مالکیت مواد غذایی ستودنیه :)))
به هر حال آدم باید برای بقا تلاش کنه :دی
آخه چه کنیم که ما وسط یه عده همه چیز خوار گیر افتادیم !
یه لیتر شیر کاکائو یک روز هم نه یک ساعت بیشتر دوام نمی آورد :(
تو خونه ما هرکی زودتر پاشه سلطانه یخچاله :)))
یاد دوران دنتِ شیر کاکائو به خیر (ابر روی سرم تشکیل شده) :-))

+الان فقط شیر قهوه آخر شب یا تو کافه...

+فکر کنم هنوز هم شیر کاکائو خوشمزه باشه ;-)
دنت خیلی کالریش بالاس (محض اطلاعات عمومی گفتم والا من که میخورم :دی)
از آووکادویی با این کمالات بعیده، معلوووووومه که خوشمزه س، بی نظیره :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی