بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

وتو

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۰
نویسنده : کازی وه

می‌گوید همیشه حق با توست، به جز مواقعی که حق با من است. می‌گوید بیا منطقی حرف بزنیم، اما هر چی من گفتم. می‌پرسد فردا ناهار چی درست می‌کنی؟ هرچی است فقط من دوست داشته باشم ها. می‌گوید لباس‌های رنگی بهت می‌آیند، می‌پوشی خوشگل می‌شوی اما مشکی بپوش. می‌گوید هر تصمیمی دوست داری بگیر، اما من هم باید موافق باشم ها. بعد یک لبخند دیپلماتیک می‌زند و من به امریکایی فکر می‌کنم که می‌گوید جهانِ من، هر تصمیمی می‌خواهی بگیر، من وِتو میکنم.

عجب! فوق العاده نکته سنجانه!
چیزی که به لفظ آزادیه اما استثماره و تسلط
گاهی لازمه کسی باشه ، کسی که بدونی بودنش و آغوشش ، جای امنی هست :|

آره خب. اما نه اینقدر دیکتاتور!
آفرین
عجب مثالی!

:دی
هر کاری میخوای بکن ، ولی خب بدون ، هر کار از نظر من تعریف دیگه ای داره :))
کلا حق با منه، سهم منه، مال منه :دی
گزینه ی اکسپتو گرفته زیر شست خودش .. :|
:|
سلام
منطقی حرف زدن با کسی که منطقش، هرچی من میگم درسته اس :-S
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی