بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است.

۲۰سال دیدن

۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۸
نویسنده : کازی وه

بهم گفته‌بود عجب حس ششم معرکه‌ای داری دختر. از کجا فهمیدی چه اتفاقی افتاده؟ و نمی‌دانست حس ششمی وجودندارد و همه‌اش محصول سالهای سال تنهایی و فاصله‌گرفتن از آدم‌ها و فقط نگاه کردن است.

نه آن می‌داند و نه این...فقط شاعر می‌داند..

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۰۲
نویسنده : کازی وه

از تاریکی قلبم پناه برده بودم به شعر

از شعر به کجا؟

به همین کوتاهی

۲۲ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۹
نویسنده : کازی وه

بعد از مدت ها نشسته ام به وبلاگ خوانی. از اینکه کلی نوشته نخوانده و لینک ضبط کرده دارم که بگذریم. از اینکه چندتا از وبلاگ های فسیلی که گذاشته بودم برای خواندن را شرکت هایشان بسته اند که بگذریم. از اینکه چند نفر در این مدت ازدواج کرده اند و تولیدمثل راه انداختند و از خیلی چیزهای دیگر هم که بگذریم. باید بگویم خیلی خوشحالم که هنوز می نویسید. خیلی ممنون که می نویسید. با همه ترس و لرز و محدودیت ها و فیلترینگ های ناعادلانه خیلی مخلصم که هنوز مینویسید.

دشمن خودی

۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۶
نویسنده : کازی وه

در هنگام وقوع پدیده اخلاق‌سگی، همه تلاشم را می‌کنم تا کمترین آسیب را به دیگران بزنم. اینجور وقت‌ها می‌شود من را زیر پتو در حالیکه یک بسته شکلات تلخ را یکجا بلعیده ام با دو بطری شیرکاکائو و سه بسته خالی آدامس بادکنکی پیداکرد. شبیه جوجه تیغی ای که تیغ‌هایش را جای پرتاب به بدن خودش فروکرده است.

بی قافیه

۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۵
نویسنده : کازی وه

شگفت است، پرسه زدن در مه

هر سنگی و هر بوته ای تنهاست،

هیچ درختی،

درخت دیگر را نمی بیند،

همه تنهایند.

"هرمان هسه"

فروکردن از نوع فرهنگی‌ هنری!

۱۲ مرداد ۹۵ ، ۰۴:۲۶
نویسنده : کازی وه

بدبختی ما از آنجا شروع شد که هرکس از راه رسید و بهش گفتیم داریم فلان غلط را می‌کنیم، زد پشتمان و با عباراتی نظیر: مگه خل شدی؟ بشین زندگیت رو بکن! دیووونه! ببینم چند مرده حلاجی! ببینم چی می‌کنیا! وای به روزگارت اگر از پسش برنیای! داری ریسک می‌کنیا... یک تب چهل درجه را انداخت به جان ما که اگر المپیاد ادبیات مدال نیاورم چه خاکی برسرم بریزم؟ اگر در مسابقه شنا اول نشوم چه؟ اگر مدرسه خاص(!) قبول نشوم چه؟ اگر انتخاب رشته‌ام مطابق آرمان‌های آغشته به زهرمار فک‌وفامیل نباشد چه؟ اگر ازدواج نکنم و بچه‌دار نشوم چی فکرمی‌کنند؟ فلانی هنوز یادش هست که یک زمانی گفتم زندگی در خارج را دوست ندارم و مام وطن یک چیز دیگری‌ست؟ حالا اگر بفهمد یکسال‌ونیم است منتظر پذیرش از ونزوئلا هستم چه؟ اصلا همین خود من که چند وقت پیش به کسی گفتم حیف نیست آدم موهایش را با این مواد شیمیایی نابود کند؟ و با شنیدن حالا دوسال دیگه که با موی بلوند‌بلوطی اومدی جولون دادی میبینمت! جدا از اینکه سه‌شب است دارم فکرمی‌کنم اگر یک روز هوس رنگ‌کردن به سرم زد چه مدل لبخندی بیشتر به بلوندبلوطی (اصلا چی‌چی هست؟) می‌آید، می‌خواهم بگویم بیایید کار به کار تصمیم‌های هم نداشته باشیم. همانقدر که ما یادمان نمی‌ماند فلان روز زیر پست اینستاگرام فلان سلبریتی چه فحش کاف‌داری را چاشنی کامنتمان کردیم، بقیه هم خاطرشان نیست که یک وقتی اشتباهی به ما اعتماد کردند و حرف دلشان را زدند. پس کله مبارک را جای فرو کردن در ماتحت زندگی دیگران یک جای بهتری فرو کنیم. هوووم برای شروع... مثلا همین نقاشی شب‌پرستاره عالیجناب ونگوگ که یک‌هفته ‌است من را شیفته خودش کرده، مکان بهتری برای فروکردن نیست؟ هان؟ 

کودکی از دست رفته

۵ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۶
نویسنده : کازی وه

میدونی فرق کرم ابریشم با انسان چیه؟

ابریشم اول کرمه، بعد که پیله ها رو می شکافه پروانه میشه. اما آدما پروانه بودن و با بزرگ شدن به کرم تبدیل میشن.

(از کسی که نمیدونم کیه!)