بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

میانسالی از کجا شروع میشود؟

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۹
نویسنده : کازی وه

دارد وسایل آشپزخانه را جمع و جور میکند یک دفعه می ایستد رو به رویم و میپرسد" میدونی میانسالی از کجا شروع میشه؟" نگاهش میکنم. میگوید "از همین جا که وقتی میرسی خونه نای راه رفتن نداری، که توی این سن و سال مینیسک زانوت لت و پار شده و پشیزی اعصاب نداری" بعد هم با یک مرگ بر امریکا میرود به کارهایی که یک زن میانسال انجام میدهد برسد. من در حالیکه آلوچه های دلمه را با حوصله جدا میکنم؛ در اتوبان گذشته به تصویر آشنایی می رسم. دختربچه ای که دست مادرش را میکشد سمت گلدان های میدان شهرداری و با ذوق میگوید" مامان ببینش! کفشدوزک !"و مادر کلافه میگوید" بیا بریم دختر. وقت ندارم " دختربچه میگوید "ولی این خیلی قشنگه! دلم میخواد ببرم بزرگش کنم! خیلی خیلی قشنگه! "مادر درحالیکه دستش را میکشد می گوید" کفشدوزک ندیدی تاحالا؟ دیرمه! بیا! "

دلم میخواهد بروم کنارش و وقتی دارد جاروی دسته بلندش را روی فرشی که از تمیزی برق میزند می خزاند یا میز تلویزیون را که همیشه خدا خاک دارد گردگیری می کند از پشت سر بغلش کنم و بگویم" شاید هم میانسالی از ندیدن یک کفشدوزک شروع میشود مادر"

من و مامانم میان سالی کفشدوزک

سلام وب خوبی دارید به من هم سربزنید اگر باتبادل لینک موافقید خبر دهید.
حتما همینطور است...
؛)
دقیقا !!
من الان هم یه حشره ببینم رفتارم همینه
رفته بودیم کوه یه ننه پیرزن (نمیدونم فارسیش چیه شاید همین ننه پیرزن باشه) دیدم اسمم روش گذاشتم همه بهم میخندیدن :|
چی هست این ننه پیرزن؟
با این اوصاف پس من پیر شدم یا شاید هم مرده باشم :)
آره گمونم از همینجا شروع میشه!
دردناک...
سلام. همین که خوب نگاه می کنین شاید برای شاعر بودن کافی باشه. شعر همیشه فقط اونی نیست که روی کاغذ نوشته می شه.
مرسی از تعبیرت :) شایدم...
پیری از جایی شروع میشه که همه چی برات سیاه و سفید شه :) حتی کیبورد کامپیوترت ... !
من کیبوردم اورجینال سیاه سفیده :))
اما شایدم آره :((
آخی عزیزم
چقدر مامان ها خوبن
همه مون از اونا همچین خاطره هایی داریم
لااااااااااااااایک
میانسالی یعنی بستنی قیفی هایی که با ذوق خورده نمیشه ...
راس میگی!
میگویند ک درسته ک متن باید خودشم عالی باشه و اینا ولی نصف بار خوشمزه شدن متن رو دوش پایان کاره، اینو گفتم ک بگم متن خوب بود ولی جمله ی اخر بود ک برای من دوست داشتنی کردش، خیلی دوست داشتنی :)
ممنون از لطف همیشگیت به نوشته ها فوفانوی جان :-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی