بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

دچار

۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۸
نویسنده : کازی وه

گاهی وقت ها که یاد حماقت های گذشته ام می‌افتم دلم می‌خواهد فرق سرم را بردارم، ببرم بکوبم به لبه میز. چند دقیقه بعدش از این حماقت جدید که مگر با کوبیدن کله به میز چیزی درست می‌شود می‌خواهم بکوبمش توی دیوار. 

اینطوری میگذرد خرداد ما!

منم دقیقاً همچین حسی دارم :/
من و تو چقدر وجه مشترک داریم متر :|
جدای از حس بدی که داری و درکش می کنم با همه وجودم ..
متن خیلی خوب بود کلی خندیدم .. :)) ..
امیدوارم گذشته رو فراموش کنی و اشتباهات گذشته دیگه تکرار نشه ..
:) ..
خوبه که خندیدی عزیزم :)
من ترجیح میدم اصلا به یاد نیارمشون...دارم سعی میکنم بخشی از حافظه ام رو کاملا حذف کنم.یعنی میشه?...عمرا!
تجربم نشون میده اگه قابل جبران باشن و بتونم جبرانشون کنم کمرنگ میشن...
اما همینجوری، صاف زل میزنن تو چشم آدمو عذاب آورن
خرداد پر حادثه :))))
دقت کردی چقدر متولد خرداد داریم؟ 
از اول ماه یا دارم اس ام اس میدم یا زنگ میزنم یا کادو میپیچم. تمومم نمیشن :|
انسان جایز الحماقت است :))

بله. اما نه صدبار. اونم از یه ور!
خرداد خونینی ست لامصب. :/ 
اوه اوه ماه رمضونو بگو زهرا :)
قبلا این حسو داشتم سپیده ولی الان جدن به کتفمم نیستن :))
از همین که یه روزی برسه که به کتفمم نباشه میترسم مشی :/
من خیییلی خجالت می کشم ازشون و عین لبو سرخ می شم:/
اتفاقا به چهرتم میاد :)) خجول من :*
بعد از دیوار باید به کجا کوبید؟

دیگه کوبیدن فایده نداره.. نداره.نداره...
یادم نیست میترسیدم یا نه 
ولی کاملا فرصتی پیش اومد برای نترسیدن از حماقتای ریز و دشت.
شایدم خوب باشه :)
دقیقا یه همچین حسی دارم
عجیب اما واقعیه، سپید :|
خلقت خدا :)))
سرتو نکوب به جایی فقط بهشون فک کن :)

همه اینا قدرتی خداست :))
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم...
تصور برداشتن فرق سر آدم رو یاد فیلم  بیل را بکش تارانتینو میندازه جایی که با شمشیر هاتاری هانزو انتقام میگیره...
ما هممون یه تارانتینوی درون داریم حمید :)
همه ما از همین احساسات داریم . خواستم بگم تنها نیستید
تو اینجور مسائل تنها بودن یا نبودن مهم نیست.
این حماقت ها به نظرت تموم میشه یه روزی؟
عاصی ام از این حماقت های کوته فکرانه
تا از اونجایی که ضربه خوردی شروع نکنی نه. به احتمال زیاد نه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی