بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

غر به همخانه

۲۴ بهمن ۰۲ ، ۲۰:۵۰
نویسنده : کازی وه

گاهی حضور همخانه‌ام آشفته‌ام می‌کند، مخصوصا وقت‌هایی که یادش می‌رود اینجا طویله نیست و باید هر چی می‌ریزد روی زمین، کابینت، گاز و زمین و زمان همان موقع تمیز شود وگرنه تا نوبت تمیزکاری هفتگی ممکن است خانه ما را محل تجمیع زباله اشتباه بگیرند. 

بدون خشم یکبار که حال جفتتون خوبه بهش بگو و بگو که این موضوع بدجوری آزارت میده

یه بار؟ چندین‌بار با سیاست بهش گفتم طوری که لطمه‌ای به ارتباطمون و شخصیتش وارد نشه. وقتی نخوای بفهمی، نمی‌فهمی!

و دقیقا به همین دلیله که من تنها زندگی می‌کنم 😁

منم دوست دارم تنها زندگی کنم، ولی الان پولش رو ندارم.

اگر اینطوره از یک نفر سومی که به جفتتون نزدیکه کمک بگیر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی