بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

من برم به سماجتم ادامه بدم...

۱۲ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۳
نویسنده : کازی وه

آمدم فقط بگویم در کارهایتان، زندگیتان، چیزهایی که میخواهید سمج باشید، کنه شوید و پافشاری کنید؛ حالا یا آن اتفاق می افتد یا دست کم دیگر سرجای اولتان نیستید! پس سمج باشید!

بنده دارای گواهی پایه یک کنه گی هستم.

سلام عالی بود به منم سربزن
یعنی حتی  : به راه  بادیه رفتن به از نشستن باطل؟ :)
مدیریت زندگی که درس نمیدیم بابا، سماجت هوشمندانه!
اما بازهم به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل. تجربه بد و خوب داره، اما تجربه ست :)
قبول ندارم که شاید این سماجت و این سرجای اول نبودن آدم رو سوق بده به زیر صفر، به سمت ته دره. و چقدر باید دوباره هزینه داد تا برگشت به نقطه ی صفر.
من گفتم سماجت، نه بی عقلی!
خوبه خوبه
حتی میشه به عنوان یه تحول شگرف ازش نام برد!
اصلا بی خیال تحول شگرف هم که بشیم، تجربه اندوزی خودش شگرفه، بزرگ شدنه :)
اگه فقط یه دونه ویژگی خوب داشته باشم همین سماجت در مسیرمه ^_^
باریکلا  ^_^
من سماجتو سه بار افتادم :/
نمیخوای بگی هیچی نصیبت نشد که؟ تجربه؟ آگاهی؟ 
فکر کنم خیلی سمج نیستم!
خوبه که هستی. شاید خیلی نبودن بهتر از کلا نبودن باشه!
شدیدن سیریشم ^_^
منم کنه هستم. خوشبختم ^_^
کاش منم این سماجت رو داشتم :) 
ذاتی نیس، اکتسابیه :)
بزرگی این موضوع رو اینجوری گفته که : پافشاری در انتخاب ها و اهداف درست بزرگترین عامل به سر انجام رسیدن اونهاست!
با شما کاملا موافقم
اوهوم. همینطوره!
حالا کی بوده این بزرگ؟
درسته، در رسیدن به خوبی ها اگه سمج بودیم حالا وضع من یکی خیلی بهتر بود :)
حتی اگر آخرش همه چیز را به گند بکشید!
همه را خراب کنید
آخرش افسوس نمیخورید که کاش آن را انجام میدادم
اما اگر به نتیجه نرسید
شما تلاش خودتو کردی! :)
کاملا موافقم :)
لینک و دنبالی بمنم یر بزننننن مررررر300000
تو بعضی کارا باید سمج بود تا به دستش آورد !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی