بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

وسواس الخناس

۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۴۲
نویسنده : کازی وه

ویرم گرفته بشینم همه نیم‌فاصله‌های اشتباه پست‌ها را ویرایش کنم اما دست‌هام، دست‌های نازنینم می‌گویند حاضریم با آبجوش و وایتکس شسته شویم اما این همه پست؟ آر یو کیدینگ آس؟

#خارش_مغزی
برای من همیشه سواله که چرا از هشتگ جایی که کاربرد نداره استفاده می‌کنن؟ اگه ممکنه توضیح بده.
مناسب دیدم این مطلب رو زیر همین پست بهتون معرفی کنم. می‌تونه نیم‌فاصله انداختن  رو آسون‌تر کنه؛ البته اگر با شیفت+اسپیس نمی‌تونید نیم‌فاصله بندازید.
 http://vrgl.ir/HOams 

البته توصیه‌ام اینه که به این نداها زیادی توجه نکنید. :)
من از استاندارد استفاده میکردم اما این عالیه. مرسی 
این وسواس نیم‌فاصله تقریبا در جامعه تبدیل به بیماری روانی شده!

البته اگه حوصله داشته باشی جاهایی مثل ویراستیار یا ویراست‌لایو اتوماتیک متون رو اصلاح و مشکلات ویرایشی از جمله نیم‌فاصله رو درست می‌کنن
وسواس درست نوشتن؟ نه فکر نمی‌کنم. فقط دلم می‌خواد جملات قشنگ و ردیف به چشم بیان.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی