بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

خانه عمومی

۱۲ آبان ۹۶ ، ۰۱:۵۰
نویسنده : کازی وه

این دخترهای کثیف حوصله‌ام را سر برده‌اند. دیروز می‌خواستم قابلمه‌هایشان را بیندازم توی سطل آشغال تا بفهمند وقتی نمی‌خواهند حالا حالاها ظرف بشویند نباید با قابلمه ته گرفته و کاسه بشقاب خورشتی و کوهی از قاشق و لیوان سینک را اشغال کنند. یک آشپزخانه دو سینکه و یک راهروی ده اتاقه و هر اتاق پنج نفر و این انتظار زیادی است که آشغال‌های خشکشان را جای سبد ظرفشویی در سه تا سطل آشغالی که فقط یک کمر چرخاندن باهاشان فاصله دارد بیندازند؟ لابد است چون وقتی بهشان می‌گویی کونشان را می‌کنند و تند تند پیاز و گوجه خرد می‌کنند. 

این حجم گوه و کثافتی که از آشپزخانه و حمام و دستشویی این خوابگاه کوفتی بالا می‌رود به من می‌گوید اولاً این دخترها به خودشان اهمیت نمی‌دهند. ثانیاً از کسی که خودش برای خودش مهم نیست انتظار اهمیت دادن به دیگران نباید داشت. شما به گذاشتن قابلمه کنار سطل آشغال ادامه بده.

خدایا مرا به خاطر همه لیوان هایی که از داخل سینک برداشتم و داخل سطل آشغال انداختم ببخش! 
.
گاهی زنده ماندن در این خوابگاه ها از عجایب خلقت است. : |
همیشه برام سواله که چرا ظرف‌هاشونو تو اتاقشون نگه نمی‌دارن؟
تو هم خوب کردی. عصبانی‌تر بشم ممکنه این کار رو هم بکنم.
0_o
امیدوارم خدا بهت صبر بده عزیزجان...
من که خدا رو شکر تا حالا تجربشو نداشتم
همین تجربه‌ها صبورت می‌کنه.
از مصائب خوابگاه...
راستشو بخوای من اصلا آدم سختگیر و حساسی نیستم. حتی وقتی خودم رعایت می‌کنم انتظار بازخورد ندارم. فقط یه کوچولو بدجنس می‌شم دلم می‌خواد ظرف‌هاشونو بکوبم تو سرشون.
تو خوابگاه به نظافت بخوای گیر بدی کلکت خونده‌اس:دی
نظافت بخوره تو سرشون. جا اشغال نکنن فقط.
پس چه جوری میشه که در محیط های عمومی اینقدر تر و تمیزن؟!
دقیقاً کجا؟
اینکه مسئله عجیبی نیست تو خوابگاه. من ولی هیچوقت این کارو نکردم.
کلا خورده شدن حق و کثیف بودن مکان عمومی برای ما چیز عجیبی نیست.
اینطور میشه که زندگی به کام اون‌هاست و ما هر روز فرسوده‌تر میشیم.
به همین نتیجه رسیدم و عمرا دیگه اعصابمو خرد کنم.
هیچوقت منظره سینک ظرفشویی برام جذاب نبوده :|
چند نفر بشید و برید آروم باهاشون صحبت کنید و بخواید سینک رو اشغال نکنن. یا برای آشپزخونه طبقه تون یک سری قانون بذارید و بعد از اونها هم بخواید اجراش کنن. زودتر برو صحبت کن تا عصبانی تر نشدی. اذیت می شی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی