بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

سوال مخوف ۱

۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۹
نویسنده : کازی وه

دختر سمت راستی مدام با خودکار می کوباند روی میز و هی میگفت هیس و اظهار ناراحتی می کرد و چیزی حل نمی کرد. من وسط نشسته بودم و سرو صدایی را هم حس نمی کردم، هرچه بلد بودم را در نیم ساعت نوشتم، بعد طرح یک داستان را نوشتم و راجع به کتابی که دیشب خوانده بودم فکر کردم. دختر سمت چپی تمام چند ساعت سرش را از روی برگه بالا نیاورد و یکی یکی سوال ها را با دقت جواب داد و یکی یکی وارد پاسخ برگ کرد و درسش را پس داد. حالا یک سوال دارم، آیا کسی می تواند بگوید کدام از ما سه نفر آینده بهتری داریم؟!

مدت ها بهش فکر کرده بودم و به این جواب حکیمانه (!) رسیدم:
تا تعریف آدم از «بهتر» چی باشه. ( قطعا این تعریف برای هر فرد فرق می کنه ) شاید بهتر برای یه نفر معدل بالاتر باشه و برای یه نفر نویسنده شدن و برای یه نفر یه زندگی آروم...

پس نمیشه مطلقا چیزی گفت :)

من هم فکر می کنم مهم اینه ببینیم بهتر بودن از نظر همون آدم به چه معناست. مهم همون آدمه، نه اونچه که ما دوست داریم ببینیم.
تو به نظرم:دی
از نظر خیلی ها من هیچی نمیشم :دی
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی