بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

فمنیست هم یکجور فحش است

۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۸
نویسنده : کازی وه

روز/ خارجی/ ایستگاه اتوبوس

مرد درحالیکه یک مشت کاغذ و کتاب را توی کیفش می چپاند رو به زنی که چنددقیقه پیش کنارش نشسته بود و حالا داشت با سرعت از عابرپیاده رد میشد فریاد زد:

فمنیست کثیف!

زن برگشت و درحالیکه شیشه های عینکش در آتش خشم می سوختند گفت:

ببین! من شاید کثیف باشم اما فمنیست نیستم!

و رفت.

پ.ن: درست مثل افغانی، منگل، فلج مغزی، عرب و لر و اصفهانی و... که توهین هستند فمنیست هم یکجور فحش است. گفتم که آگاهتان کنم!

یه بار یه چیزی راجع به فمینیسم و ارادتمندان فمینیستش نوشتم تا یه سال فحش شنیدم :|
بابت همین ترجیح میدم وقتی صحبت فمینیسم می‌شه سوت‌زنان به بالا نگاه کنم و از کادر خارج بشم :|
به نظرم خیلی مسخره است که آدم بخاطر اینکه فحش میشنوه از عقیدش دست بکشه! 
بیا حرفتو بزن و از هیچیم نترس (گردنش را به چپ و راست تق تق میشکند)
از عقیده‌ام دست نکشیدم فقط دیگه بیانش نمی‌کنم؛ همه حرفم اینه که شعار اصلی فمینست‌ها یعنی «برابری» به نظرم خیلی پوچه؛ با «عدالت» جنسیتی موافقم ولی با «برابری» نه؛ شما تصور کنید که دو تا ظرف دارید، یکی استکان و یکی هم پارچ؛ برابری یعنی تو هر کدوم این ظرفا به یک میزان آب بریزید، اگه اون اندازه‌ای که توی استکان آب جا می‌شه داخل پارچ بریزید تقریباً همه‌اش خالی می‌مونه و اگه اندازه پارچ توی استکان آب بریزی، می‌ریزه بیرون، پس باید به اندازه ظرف هر کسی بهش حقوق و مزایا داد؛ مثلاً دارم میگم خانم‌ها رفته‌گری نمی‌کنن یا سربازی نمیرن (منظورم سربازی وظیفه است و نه پلیس زن که اتفاقاً خیلی هم واجبه) و امثالهم که خیلی هم درسته اما برابری‌ای که مد نظر فمینست‌هاست اینا رو هم شامل می‌شه که این اصلاً درست نیست؛
من بابت همین حرفا فحش شنیدم و مطمئنم باز هم می‌شنوم اما منطق من «برابری» رو نمی‌پسنده ولی «عدالت» برام جذابه و دوست‌داشتنی...
اینکه خانم ها رفتگر نیستن یا سربازی نمیرن رو قانون گذار تعیین کرده و مسلما قانون گذار هم فمنیست نیست.
اون مثال پارچ و استکان رو هم یه بار دیگه بخون. خودت با اینکه آدما رو به شی تشبیه کردی راضی هستی؟ یا به این اعتقاد نداری که ظرفیت آدما رو نمیشه فارغ از جنسیتشون سنجید؟
پ ن: چرا فکرمیکنی سربازی نرفتن یا رفتگری نکردن درسته؟
خوب شد ما فحش نشدیم :)

در مثال مناقشه نیست، کسی رو به چیزی تشبیه نکردم، فقط خواستم منظورم رو منتقل کنم که ظاهراً نکردم و همون به سکوت کردنم ادامه بدم سنگین‌ترم :|
:)))) 
هر چیزی می تواند جای یک فحش باشد
اما، اما دارد...!
اما باید به مزاج فحش خورنده خوش نیاید و دقیقا کلمه ای باشد که اعصابش را به جوشانده ترین ماده ی مذاب بیالاید که از آن بخارهای معروف از کله اش بزند بیرون!
مثلا کلمه ی "سالاد"....
باور کنید زمانی را به خاطر دارم که "سالاد" فحش بود
مثلا به طرف بگویی "خیلی سالادیااااا" D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی