بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

کل اگر طبیب بودی

۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۱
نویسنده : کازی وه

از پیش دکتر که بلند شدم یک خانوم بلند و کم عرضی با انگشت اشاره کرد که بیا. پشت سرش رفتم توی آشپزخانه ای که یک گوشه اش را جعبه های قرص و کرم و پماد چیده بودند. برگشت سمتم و گفت خانومم این کرم دور چشمته، اینم کرم شفاف کننده، این بی فور ضدجوش، این خود ضد جوش، اینم اَفتر ضدجوش و بیست دقیقه درباره نحوه استفاده هرکدام توضیح داد. آخرسر لب هایش را ورچید، کاغذی را از روی میز برچید، ماشین حساب هم تق تق تق، دی دید دی دی دید و دوباره رو به من گفت حساب شما میشه نهصد تومَن ناقابل هم هستش! و زارتی پکیج را زد زیر بغلم. زیرچشمی به سیاهی و گودی قد یک بندانگشت زیرچشمش، ترک های تکه تکه کویر صورتش و جوش های قد گیلاس و پوست چند درجه روشن تر از شبش نگاه کردم. وقتی سر برگرداندم طرف سالن و تعدادی زن پکیج به دست خوشحال را دیدم که تعداد دکترها و کرم هایی را که استفاده کرده بودند را چرتکه می انداختند و با خنده خریدهای تازه شان را بهم نشان میدادند، تا زن رویش را کرد سمت اتاق دکتر، کرم ها را گذاشتم روی میز، کیف پولم را چسبیدم و دِ برو در رفتم!

خیلی هم عالی که در رفتید :))
از دست این افراد فقط باید فـــــرآر کرد !
خوب کاری کردی خخخخخخ
باید می‌گفتی: تو که لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمی‌بره؟ :))
به من نهصد تومن میدادن حاظر بودم شونصد تا جوشم بزنم:))))
کار خوبی کردی دختر جان!

جدا از سودش باید مراقب باشی که آسیب جدی وارد نکنند!!

دم عیدی همه دنبال فروش هستن
خوب کاری کردی باریک
روی جوش هات هر روز عسل بمال بعد بیست دقیقه بشور خیلی هم خوب:دی
یه شیشه عسل واسه شیش ماهت کفایت می کنه تازه:دی
شستن واسه چی؟ میزنم به نون واسه صبونه میخورمش. خیلی هم به صرفه :دی
نهصد هزااار تومن ؟؟؟؟؟؟[استیکر سکته] :○
:))))) امیدوارم یارو منشیه کلا آدم پیگیری نباشه :))))
اونا شیادن نه دکتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی