بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

بهترین راه اثبات بیشعور نبودن!

۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۰
نویسنده : کازی وه

ماهان خواهرک را که یک متری از او بلندتر است گرفته بود به باد کتک که من به دادش رسیدم و از شکم گرفتمش و گفتم: "چیکار خواهرم داری؟"همونطور که تقلا می کرد و می خواست دوباره حمله ور شود گفت: "میخوام بش ثابت کنم من بیشعور نیستم!"

#چلاندنی ها

+گفتم فضای وبلاگستان را عوض کنم. از این 7 اسفند برهیم کمی. دوست داشتید یک چیزی بپرسید یا بگویید کمی گپ بزنیم :)

خیلی انتخابات رو همه چی اثر گذاشته! حتی فضای وبلاگا پر شده از حرفای انتخاباتی:|
تبه دیگه. چند روز دیگه فروکش می کنه :)
خواهرک که یک متر بلند تر بود چرا هیچ کاری در دفاع از خودش نمیکرد؟
آخه مامان خواهرک عمه ماهان بود. عمه ها هم تعصبی که روی برادرزاده دارن رو بچه خودشون ندارن!
مشعور شدیم به فهمیدن اثبات شعور :)
خوشحالم که تاثیرگذار بود :))
چه خوب که خواهرک بر این مساله وقوف داشته:دی
والا من که با پسرداییم کتک کاری می کردم مامانامون هیچکاری به کارمون نداشتن:سوت
اختلاف سنی هم بسیار مطرحه اینجور مواقع. یعنی اینطور که اگه تو خیلیییی بزرگ تر باشی باید بخوری و دم نزنی :))
پیش خودمون باشه خواهرک بعدا حسابی کتکش زد؛ البته اونم براش مهم نبود!
می‌شه یکی از این چلاندنی‌هاتون رو بدی به من؟ :D
جنس داده شده به هیچ عنوان، در هیچ صورت، به هیییییچ وجه پس گرفته نمی شود هاااااا! :دی
از طرف من لپشو بکش :))
چشم. امر دیگه؟ :دی
چلوندن ِ خونم الان در حد کماست :)))
خوش به حال شما 
بح بح پست ِ غیر انتخاباتی
میتونم بهت بدم یکیش رو. منتها اگه پشیمون شدی باید بگم پس نمی گیریم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی