بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

قشنگ تر

۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۷
نویسنده : کازی وه

شاید نتوانم به مامان بزرگ بفهمانم زن ها را نباید با برو رو و هیکلشان سنجید؛ چون او از نسلی ست که فکر می کند عروس باید سفید و چشم درشت و خوش قدوبالا باشد و اگر هم بعد از سال ها زندگیش ازهم پاشید، مرده شور قیافه نحسش را ببرند، اگر میدانستیم اینقدر گند است که برای پسرمان نمی گرفتیمش. اما می توانم در جواب سوال "عروس دیشب قشنگ بود؟" مامان بزرگ بگویم "خیلی قشنگ بود، همه ش لبخند می زد و می رقصید" بعد از خنده ها و خوش اخلاقی و سادگی مهمانی اش حرف بزنم. شاید اینجور خودم هم دختر قشنگ تری باشم.

آره. قدیمیا هنوز فک میکنن عروس چاق و سفید یعنی عروس خوب! اگه بلوند باشه که چه بهتر! کلا توی خانواده و فک و فامیل من اینا ملاکه!
و من بوی پوسیده بودن افکارشون که همیشه زجرم داده رو احساس میکنم...
عروس باید چاق باشه! :|
خدا میدونه چقدر از این جمله بدم میاد:/
منطقه ی ما که به دختر سفید و بلند و بور میگن : لُر پسند !! با این توصیفات من هیشکی نپسندم :|
کاش آدمها الان هم همینطور بودن، ساده و بی ریا
هههه
ای بابا!
ظاهر مساله ی قدیما بود حالا اخلاق شده مشکل انتخاب ها!
آخ آخ دقیقا..
متاسفانه هیچ جوره هم قبول نمیکنن این مامان بزرگا..
@من ...
مادرشوهر منم نظرش همین بود ،عروس باید چاق باشه ...
حرف راست رو از مادربزرگ باید شنید :D
مامان من هنوز میگه دختره چون سفیده خوشگله :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی