بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

اگر الان اینجا بود می‌بوسیدمش

۲۴ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۷
نویسنده : کازی وه

کسی که یکروز بهم گفته بود: «خیلی وقت ها حرف درست را می‌زنی اما درست حرفت را نمی‌زنی.»

این جمله رو من بارهابه خودم گفتم ..
از وقتی اون گفته منم مدام به خودم میگم. اما دنبال راه حلم گشتم نهال. یکیش همین فایل های رادیو مذاکره آقای شعبانعلی:)
اگر میخواست به من بگویدش
لابد میگفت نصفه نیمه میزنی!!

هر دو بد طوری است!
گاهی وقت ها منم خیلی نصفه نیمه حرف میزنم. بیشتر روزهایی که حوصله ندارم.
بیشتر ما اینطوریم :(
آره. درست حرف زدن رو بلد نیستیم.
ب منم گفتن
هنوزم یاد نگرفتم درست حرفم رو بزنم!
یکم صبر میخواد...
کسی قبلا بهم گفته بود، هزاران بار بوسیدمش، چون باعث شد خیلی چیزها یاد بگیرم از این حرف و خیلی چیزها رو تغییر بدم
پس منم اگه دیدمش ببوسمش دیگه :)
نه
گمونم جراتشو ندارم....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی