بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

اندوه بزرگیست زمانی که نباشی

۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۸
نویسنده : کازی وه

بشنوید: 

داشته باشید دریافت

حجت اشرف زاده علیرضا بدیع ماه و ماهی موزیکانه

هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم ... اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی ...

ای بابا :)
ای بابا مجید... ای بابا :)
چقدر این عکس رو دوست داشتم
فاطمه، اگر بزنی تو Google image تصویرهای قشنگ مناسب این ترانه زیاد هست. واقعا مونده بودم کدوم رو انتخاب کنم ؛)
مرسی
از صبح ازون بغضا داشتم که هی بزرگ میشه ولی نمی ترکه !
با این موزیک سبک شدم سپیده ... مرسی .
از یک ساعت پیش که این آهنگ رو کشف کردم تو آسمونم :)
قربونِ غمت...
ایشالا که همیشه باشه ;)
ایشالله ؛:)
قشنگه...:)
آرامش بخشه :)
:-)
چه خوب که همه دوستش داشتن :)
این آهنگ عالیه .. من ک خیلی دوسش دارم ..
توی اینستا عکستی بهاره کیان افشار و علیرضا بدیع رو دیدم که رفته بودن کنسرت ماه و ماهی و دلم‌خواسته بود آهمگش رو:)
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی