بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

به همین کوتاهی

۲۲ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۹
نویسنده : کازی وه

بعد از مدت ها نشسته ام به وبلاگ خوانی. از اینکه کلی نوشته نخوانده و لینک ضبط کرده دارم که بگذریم. از اینکه چندتا از وبلاگ های فسیلی که گذاشته بودم برای خواندن را شرکت هایشان بسته اند که بگذریم. از اینکه چند نفر در این مدت ازدواج کرده اند و تولیدمثل راه انداختند و از خیلی چیزهای دیگر هم که بگذریم. باید بگویم خیلی خوشحالم که هنوز می نویسید. خیلی ممنون که می نویسید. با همه ترس و لرز و محدودیت ها و فیلترینگ های ناعادلانه خیلی مخلصم که هنوز مینویسید.

ماهم ارادتمندیم که شما هم مینویسید.
چه خوبه که می‌نویسی سپیده بانو...
سپیده برون درود
مطلب به همین کوتاهی شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
این آدرس سایت ماست:
www.partchap.com
اینم شماره تماسمون:
02188756411

از هیچکدوم نگذر که مثه من میشی الان دارم دیوونه میشم حال مزخرفیه
نه به زودی میرم شروع میکنم به خوندن.
خیلی ممنون که شما برگشتید!
قربون شما
من اگر یه روز فیلتر شدم سبک نوشتنم به شدت اعتراضی خواهد شد !
قبل از فیلترشدنتان اعتراض بفرمایید
ما رو بلاگفا چند باری ترکونده! ما رو از بیان می ترسونن؟! 
کجا بریم دیگه آخه؟ خسته شدیم
ما هم ممنونیم که می نویسی بانو
ما هم مینویسیم پر عیب پرنقص ولی........
نوشتن خوب است
دوسش داریم
شاید تنها کاری که بلدم همین است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی