بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

him

۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۷
نویسنده : کازی وه

هیچ ابایی ندارم از اینکه بگویم یک زمانی عاشق شرلوک هلمز بودم و وقتی فکرش را می کردم یک نفر توی دنیا وجود دارد که انقدر باهوش و جذاب و ریسک پذیر است دلم می خواست بروم ببینمش. البته بعد از اینکه فهمیدم یک شخصیت خیالیست شکست بزرگی خوردم.

الان دختر همسایه مان را درک می کنم که پول هایش را جمع می کرد تا برود انریکه را ببیند. بعله!

نصیحتش کنید !
راهگشاست !
البته با زبان دنیای خودش نه با زبان دنیای خودتون!
همون زبان که فکر می کردید هلمز واقعیت عینی دارد!
چیزهایی هست که نمی دانید :)
:) من هم عاشق یکی دو جین از این شخصیت های خیالی بودم، چاره چیه؟ ببین چقدر با شخصیت که خیالیشون هم عاشق میکنه:) 
آره بعضیاشون واقعا عالی بودن :))
من عاشق شخصیت های کارتونی بودم...
؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی