بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

تنها چیزی که میدونم

۷ دی ۹۷ ، ۰۰:۳۳
نویسنده : کازی وه

اینه که دیگه هیچ کجا امن و امان نیست. به جز همین جا. همین کنج وبلاگ.

اسم وبلاگو**
:)) خوبه حالا؟
اره (((:خفنه
مغسی مغسی
اصلا کف و خون قاطی کردم با اسم وبلاگ. ایول! :))
(لبخندی کج و معوج)
خورشید با اون سبک وبلاگ و نوشتنش هر وقت کامنت میذاره شک میکنم همون خورشیده یا یکی دیگه:دی
کف و خون قاطی کردم چیه((((((:
تو چی قاطی کردی ننه اسپریچو؟ بگو شفاف شیم.
من چیزی قاطی نکردم، به صورت دیفالت مخم تلیته:دی
:)))
اینجام دیگه رگ و بوی قدیم رو نداره ..
خودمونم میدونیم چرا...
قراره بزنی توی کار ژانر ترسناک؟! :D

ژانر سوپر هیرو :))
من موضوع پروژه‌م یه ارتباطی به اژدها داره بعد چند وقته هر جا واژه اژدها می‌بینم حساس شدم حس می‌کنم می‌تونم به عنوان منبع روش حساب کنم :| 
ببین از اینجا که قطعا میتونی استفاده کنی. مخصوصا از پستهای از افسردگی بگو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی