بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

شما بگید این درسته آخه

۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۶
نویسنده : کازی وه

امروز خودکاری که ۱۰۰ بار انداختم توی سطل آشغال رو برای ۱۰۱امین بار روی میزم دیدم. خونه‌مون جن و پری نداره. مامان معتقده من هنوز کاملاً از جوهر این خودکار استفاده نکردم و لابد اون ۱۰۰ بار هم درست تشخیص ندادم که ایشون لایق دور انداختن هستند. دیگه نمی‌دونم با این خودکار و همه وسایلی که تو این ۲۲ سال دور انداختم و مامان نجاتشون داده چی‌ کار کنم :-؟

بهترین راهکار اینه که دست از مقاومت بکشی
نه. اصلا حرفشم نزن

سلام

من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم

با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه

ممنون

و جالبه وقتی من امتحانش میکنم نمی نویسه! مامان که از سطل برمیداره امتحانش میکنه می نویسه!
باور کن این اگه اولاشم می‌نوشت بعد از ۱۰۰ بار دیگه نمی‌نویسه اما قبول نمی‌کنه که نمی‌کنه که...
حالا ما برعکسیم. مامانم تند تند هر چی دم دستش میادو میندازه دور. :))
اونم به جای خودش.
سطل زباله ی سرِ کوچه!
آفرین! چه باهوش شدی. چرا به فکر خودم نرسیده بود؟ نمی‌دونم والا :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی