بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

همیشه به ملت میگم از من قول نخواین

۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۴۳
نویسنده : کازی وه

یکسال پیش تو دفترچه نوشته بودم هرگز نوشتن را ترک نکن. یه هفتس چسبوندمش به در کمدم و هر روز چشمم به چشمش میفته و قاه‌قاه می‌خندم. چیه این آدمیزاد؟ کرگدن با لباس مبدل کرکودیل؟

کرگدن با لباس مبدل کرکودیل خیلی خوب بود :))
اینقدر بوده از این قولا که به خودمون دادیم و تهش هیچی به هیچی که نگو.
من آرزو به دل میمیرم. دست و پامم از گور بیرون.
من بعد از دوباری که به خودم قول دادم و به فجیع ترین شکل ممکن زدم زیرش! دیگه قول نمیدم! نهایتش به خودم میگم برو سعیت رو بکن!
دو بار؟ خیلی واقع‌گرایی. من به اندازه ۱۵ ۱۶ سال به خودم قول دادم و امکانات سفت و سخت فراهم کردم اما آدم نمیشم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی