بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

در خوابگاه

۲۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۳۶
نویسنده : کازی وه

تا حالا از اینکارها نکرده بودم اما امروز نزدیک بود به دختری که کنارم در آشپزخانه راهرو ظرف می‌شست بگویم سینک را هم بشور. لابد او هم می‌گفت سینک شما رو من بشورم؟ و لابد من هم می‌گفتم ما کثیف کردیم تو بشور! موقع بردن ظرف‌های خشک شده از خودم می‌پرسیدم این دیگه چه کوفتی بود که از ذهنت گذشت؟

از اینجور اتفاقات زیاد می افته درون خوابگاهها، از همه هم بدتر بعضیها هستن که بشدت کثیف کاری میکنن و به هیچ سربازی مستقیم نیستن.
خوابگاه واسه دخترها یه جورایی مثل سربازی واسه پسرها شده؛ تجربه‌های عجیب و غریب و بعضاً تلخ.
نه خوابگاه به اندازه سربازی سخت نیست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی