بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

سمفونی پول

۱۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۳
نویسنده : کازی وه

به نظرم علاوه بر بانک‌ها و شرکت‌ها و اداره‌ها و دانشگاه‌ها و موسسات مختلف، کتابفروشی‌ها هم باید یک وامی، تسهیلاتی، تخفیف خاص و ویژه‌ای به کتابخواران بدهند. مثلا بگویند "این شییییش تا کتاب مال شماست؟" "بله!" "این شییییش تا هم روش!" "اوه! وای! مرسی! (سکته)" یا دست کم هر ماه، مناسبت های خاص مثل تولد نویسنده ها، سالگرد گرفتن جایزه‌هایشان، هر بار که کتابشان تجدید چاپ می‌شود و...کتاب ها را با چند درصد تخفیف ناچیز بفروشند و هزارتا راه دیگر.

زمانی که اینطور شود یک دانشجوی بدبخت مثل من که چندماه است بیکار است و هنوز کاری هم پیدانکرده، پس‌اندازش هم به چس نمی‌ارزد لازم نیست برود رژلبها را لمس کند، توی آینه فروشگاه خودش را با ماتیک اورآل آلبالویی و قهوه‌ای تصور کند و با خودش فکرکند کی یک روزی پولدار می‌شود که بتواند ماتیک مارک بخرد بعد هم کیسه کتاب هایش را بزند زیربغلش، بگیرد توی دستش، آخری را هم بگیرد به دندان و به سمت کتابخوارگاهش راه بیفتد.

کاش این مناسبت های تخفیفی تو کتابفروشی ها بود واقعا :/
تصور چنین سمفونی عجب لذت بخش هست :)
باید برم با کتابفروشای اهواز صحبت کنم.
من بدبختم قبلا که کتاب میخوندم همین بدبختیو داشتم
حالا که نمیخونی خوشبختی؟
ناراحت کنندست ..
ولی هست ..
کاری نمیشه کرد .
مگر از کتاب خانه استفاه کنید
کتاب الکترونیکی هم خوبه منتها چشمام دردمیگیره. خیلی وقتا هم رغبت نمیکنم بخونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی