بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

اما من هنوزم به سقوط آزاد فکر می کنم.

۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۸
نویسنده : کازی وه

گفتم آقای دکتر فکر نمی کنید بهترین راه حل برای من همون باشه که هفت طبقه با آسانسور برم بالا. قفل در پشت بوم رو باز کنم و از پشت ساختمون یه سقوط آزاد حرفه ای داشته باشم. جوری که سرم به صورت عمودی به سکوی پشت بوم خونه ویلایی پشتمون بخوره؟ اتفاقا بالای پشت بومشون یه باغچه درست کرده. اینجور آخرین تصویرمم از دنیا قشنگه!

گفت نه! احتمال زنده موندت هست. شاید ضربه مغزی بشی و نمیری. اون وقت چی؟

گفتم اون وقت خانوادم راحتم میکنن. قول میدم.

گفت چرا می خوای بمیری؟ که چی بشه؟ تو که زندگی رو دوست داشتی!

گفتم هنوزم دارم.

گفتم اما تهش. تهش اذیتم میکنه. اینکه نمی تونم بفهمم تهش چیه! 

گفتم خیلی سخته که این دنیای مزخرف پر از ابهامه و هیچکیم نیست که باهات همراه شه و جواب سوالاتت رو بگیری. یه مشت آدم مزخرف خوش گذرون که همش تو فکر دور زدن توی خیابون و خریدن لباس زیر مارک و سلفی گرفتن با کاسه بشقاب نهارشونن.

گفت به نظرم این ها همش تاثیر درس خوندنه. قول میدم تا یکی دو ماه دیگه هیچ سوالی نداشته باشی.

گفتم موافقم.

مخالفم
کوتاه و صریح و مبهم!
چند وقت پیش چندتا زلزله پیاپی اومد.
داشتم فکر میکردم چی میشد یک عذاب الهی بر شهر ما وارد بشه؟
وقتی که همه داخل شهرند یک زلزله بیاد همه چیز رو زیر و رو کنه.
این شکلی دیگه خیالم راحته که اگه رفتم کسی به خاطرش اذیت نشه.

یعنی واسه مردنمونم باید فکر اذیت این و اون باشیم؟ 
من فکر میکردم فقط خودم اینجوریم:|
هیچکس تنها نیست :|
ولی من فک نکنم تا یکی دو ماه دیگه راحت شی 
دوباره میاد سراغت !
درست فکر میکنی تو
شاید با تموم شدن امتحانات این احساس هم تموم بشه اما باز به هر بهانه ای سر و کله اش پیدا میشه اگه درمان نشه
همونطور که تموم این سالها نشده. 
درمانی نداره آبیک. خیلی دنبالش گشتم. تنها مرهمش زندگی کردن و پیدا کردن انگیزه و انجام کارای متفاوته. این احساس با به وجود اومدن روزمرگی خیلی قوی میشه. خفه کننده حتی!
به نظرم تا مغز استخونت خسته شده ها... خدا صبرت بده رفیقم، تحمل کن، این روزات هم می‌گذره و راحت میشی...
امروز دوباره خوندم اینکه فکر کنیم اینکه ابهام داشته باشیم جزو ذاتمونه و تاثیر درس خوندن به خاطر اینه که داریم فکر میکنیم داریم از این مخ لعنتیمون کار میکشیم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی