بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

برای بدمست

۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۳۶
نویسنده : کازی وه

توی خانواده ات وقتی چیزی را با بی پروایی بخواهی همه اعضای خانواده بسیج میشوند تا یکی یکی بردهانت بکویند.

توی جمع دوستانت اگر نظرت با بقیه کمی فرق داشته باشد آن قدر مسخره ات می کنند و دستت می اندازند تا خودت دست از حرفت برداری.

توی همین بلاگستان هم که آدم ها همه شان خودشان نیستند و معلوم نیست کی به کیست هم بقیه دلشان نمی آید تو حرفت را بزنی و آن ها بازخوردش را نشانت ندهند. که برای بازخورد دادن هم فقط دو گزینه روی میز است. یا قربان صدقه بروی یا تمام هیکلش را به فحش بکشی.

حرفم این است که توی همین شهر خودمان، کشور خودمان، بین همین آدم هایی که دانشگاه رفته اند، کار دارند، بیمه دارند، همه شان اینترنت پرسرعت دارند و این همه اطلاعات عمومی را از آن سر دنیا به آن یکی سر دنیا شیر می کنند هستند تعداد خیلی خیلی زیادی که ص.ک.ص برایشان یک عمل قبیح و شیطانی ست و به هیچ وجه هم در کتشان نمی رود که خودشان یا بچه هایشان با همین فعل غیرانسانی تولید شده اند. زورشان هم زیاد است. آن قدر هست که لهت کنند. چون در جامعه انسانی همیشه رای با اکثریت است. حتی اگر حق با کسی دیگر باشد.

بدمست....رفیق....جمع کن بیا وردپرس:)
رفت خو :)
مرسی سپیده جان،
لطف داری.
+ مهشید، سنگرو بچسب اومدم :)))
دیگه از بیان بدم اومده، نون به نرخ روز خور زیاد داره!
میخوام جنبش بدمستی راه بندازم. همه بیان وردپرس :)))
فکر میکنم اونهایی این عمل رو قبیح میدونن  یا واقعیت قضیه رو نگفتن یا آن همه چیزی رو که گفتی دارند اما ازش درست  استفافده نکرده اند. یا استفاده کرده اند ولی بهش فکر نکرده اند.
از این پند حالت خارج نیست
بیشتر با واژش دشمنی دارن. بعضیا هم هستن که دیدگاه مذهبی غلیظی دارن و همه تلاششون رو میکنن که دیدشون رو تو چشم بقیه هم بکنن! به اصطلاح دنبال همسنگر میگردند
اون عمل قبیح بستگی داره با چ کسی انجام بشه :)
با هرکسی ک نمیشه،وگرنه شیطانیه :)
بدمست و بد مستها نمونه هایی از فریادهای در گلو مانده ی جامعه امروز ما هستن
واقعا متاسفم براشون که اینقدر ترسو هستن که جسارت شنیدن حرف رو هم ندارن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی