بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

فکر نکرده، عمل کرده!

۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۴
نویسنده : کازی وه

تاحالا شده یک حرفی بزنید یا یک کاری بکنید که تا یک مدت به محض یاد آوریش  به خودتان بگویید خاک برسرت؟ آمارها که می گوید شده. مدتیست دارم ظرف می شورم یکهو یادش می افتم و بلند می گویم خاک بر سرت. دارم جارو می کنم صورتم را مچاله می کنم و می گویم واقعا چه اعتماد به نفسی داشتی خواهر. دارم کتاب می خوانم محکم می کوبم فرق سرم. دارم تایپ می کنم، وبلاگ می خوانم، غرق یک فیلم خفن هستم، یک جک تعریف می کنم، بند می اندازم، با تلفن حرف می زنم یک لحظه ویرم می گیرد که سرم را بکویم توی دیوار و هی به خودم فحش می دهم. البته می دانم که با گذشت روزها و هفته ها و ماه ها و شاید شااااید سال ها شعاع دایره دردش کمتر می شود و من از جنون ناشی از سوتی دادگی و فکر نکرده عمل کردن خلاص خواهم شد. اما حالا که نشدم، پس خاک برسر بی فکرم!

سلام،

نوشته هاتون زیبا هستند ...

براتون بهترین آرزوها رو دارم ...
برای شما هم
ممنون :)
برا من زیاد پیش میاد
:)
اهل تبادل لینک هستید؟
فقط آنچه که به نظرم جالب باشه رو لینک می کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی