بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

جوی شیرکاکائو و تکه های شکلاتی

۱۲ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۲
نویسنده : کازی وه

از سرشب تا الان خواب بودم. الان هم نشستم برای خودم فکر میکنم آیا میشود کنار اون حوض شیرو عسل در بهشت  یک کانالی زد که از تویش شیرکاکائو و تکه های شکلات جاری شود؟

انگار نه انگار تا آخر اسفند باید هفت هشت تا کار تحویل بدهم، درس هم که هیچ!

آدمیزاد برای کار نکردن چه کارها که نمی کند!

و من آرزومندم که خوابم ببره .از دیشب تا حالا فقط 4 ساعت خوابیدم! حالا اگه میخواستم درس بخونم از شدت خواب به کما میرفتما :/
قلق داره، قلقت رو پیدا کن!
شیرکاکائو با اسانس نارگیل؛ مثل دنت! خیلی دوست دارم، اون جوری هم نگام نکن :D
شیرکاکائو فقط شیرکاکائو خالص! با تخفیف میشه با تیکه های شکلات! نارگیل مارگیلم نمخواد :دی
واقعااااا ادمیزاد برای درس نخواندن چ کارها ک نمکند من رو دیوار با داد خط میکشم پاک میکنم خخخخخخ وسط دررررررررررسسسااااا(مثلا دارم میخونم)این پستت واقعاااااا قابل درک بود:)))))
دلم شکلات کاکائویی خواست :|
کلووووچههههه! :مشنگ
خواستم بگم با اون پستی که دیگه نیست چقدددددددددددر موافق بودم :| 
که اومدم دیدم دیگه نیست :))

خیلی موافق بودم خلاصه 

و اینکه نمی دونم کمال تبریزی خودشم می دونه که چقدددر خوب این قضیه رو تو طبقه ی هَساث دروورده یا نه..
اون پست رو پاک کردم چون حس کردم خیلی غر زدم :) اما هنوز باهاش موافقم. هر روز هم باهاش مواجه ام :|
آره توی طبقه حساس...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی