بوسیدن پای اژدها

یادداشت‌های نیمه‌شخصی که به مرور زمان تکمیل می‌شوند

چاله های انتظار

۷ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۵
نویسنده : کازی وه

وظیفه ما تشخیص لحظات و رویدادهای سرنوشت ساز نیست. وظیفه ما، خوب درس خواندن، مظالعه کردن، آموختن و افزایش توانمندیست. به گونه ای که در مواجهه با فرصت ها و لحظات تعیین سرنوشت، دستِ خالی نباشیم. وظیفه ما کندن چاله است. باران دیر یا زود، خواهد آمد.

از لابه لای نوشته های محمدرضا شعبانعلی

گاهی با یادآوری اتفاقی حرف هایشان در روزهای سخت دلم روشن میشود؛ خیلی روشن.

بنظر من افزایش توانمندی باید اصلی ترین هدف و وظیفه مان باشد.
تا لمسش نکنی خیلی شعاریه :)
شما آدم ایده آلیستی هستی!
باران دیر یا زود ... !! امیدوارم :) کویرم ! 
منم :)
توانمندی در عین کاربردی بودن البته...
غیرکاربردی مثل چی؟
توانمندی چیزیه که بیشتر وقت ها به کار میاد، گاهی غیرمستقیم حتی!
چاله شدچاه

خودمان به آب رسیدیم

چشمه های زیر زمینی

باران اما..نیامد
رسیدن به آب هم غنیمته :)
به نظرم اولش کمی بینش لازمه که بدونیم چاله رو کجا بکنیم...!
منم موافقم، اما وقتی مطمئن شدی که چاله ت کجاست دیگه دلشوره و دلهره و نگرانی رو باید بذاری کنار
من هنوز نفهمیدم چاله رو کجا باید حفر کنم!
هرجا که دل میرود :)
نکات نسبتا خوبی داشت.
تشکر :)
راست گفته، من که بدجور دستم خالیه. بدجور...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی